Snart är de över

Ja snart är påsken slut.

Har vart ledig idag och det har vart skönt! Vaknade vid tio tiden och gick till ica med Daniel och sen åt vi frukost på balkongen. Blev kvar där ute till fyra tiden ungefär, haha. Fast inte tycker jag att jag blir nå brun, men men.

Sen har jag duschat och lagat mat, pasta med bacon, paprika och sås - mumsfilibaba! Middagen åt vi också ute på balkongen, myspys! Skönt att få sitta ute i solen och njuta i lugn och ro.

Ikväll är det bio som gäller, scream 4. Frida och Kim skulle höra av sig om tid och så, så får väl se när man ska ses. Var ett tag sen jag var på bio så de ska bli kul. Daniel vill inte med den tråkmånsen, så jag blir eventuellt femte hjulet ikväll då även Micke och Pillan ska med. Får köpa mig en stor godis påse och mysa med istället, hihi.

Imorgon blir man 21, spännande. Är ledig då också så ska väl göra iordning smörgåstårta samt dekorera den andra tårtan. Halv fyra blir det spinning på A3 med jobbet, de ska bli riktigt roligt faktiskt, fast säkert ganska jobbigt också..

Just för tillfället funderar jag på att gå och fixa mig lite och så, kanske vika in tvätten som har legat framme sen förra måndagen, oups.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: