18 april 2011

Ett bra tag sen jag skrev nu.

Thailand var underbart (dock så regnade det hela andra veckan..) Men det var inte helt fel att ha semester! Skulle kunna tänka mig att åka tillbaka, men dock inte till samma ställe, vill hellre se dom små öarna och så.

 

Har även fått 100% vikariat istället för 75 % på jobbet och det känns bra. Börjar gå 100 % den 2 maj, så det blir nice. Ska få elev nästa vecka också, det blir spännande.. Haha! Går väl bra förhoppningsvis.

Hade även en liten födelsedagsfest i lördags, den blev väl sådär. Men sen gick vi ut på stattshörnan och därefter joar. Där var det bara 10 pers typ, men jag, Daniel,  Emil och Lina hade tokkul ändå. Dansade och så! Delade en taxi till max med Emil och Lina medans Daniel gick hem när joar stängde. Sen tog vi sällskap hem. När jag kom hem så fick jag en visning av Andreas lägenhet, så kom inte hem förräns kl. 5, haha. Vaknade kl. 9 dagen efter. Åt lunch med Micke, Pillan, Frida och Kim på stan innan det blev dags för kvällsjobb.

Idag har det vart jobb också och även imorgon också, fast kvällsjobb. Ikväll blir det tvättstugan, tråk tråk!

Nästa helg blir det stockholm och en mysig helg med Daniel. På fredagen så åker vi mitt på dagen till Lidingö där vi ska bo på hotell i en junior svit och sen på kvällen blir det Håkan Hellström på cirkus i Stockholm. Lördagen blir det shopping om affärerna har öppet trots att det är valborg och sen en fin middag på kvällen och bara en massa mys! Längtar faktiskt riktigt mycket måste jag säga. Skönt att komma iväg och göra något tillsammans bara. Första hela helgen jag är ledig på riktigt länge också!

Just nu sitter jag och glor på OC och väntar på att Daniel ska komma hem.

 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: