Let's zumba

Ledig idag, men vaknade tidigt. Tråk tråk!

Har inte gjort något särskilt idag? Diskat, vikt tvätt och glott på tv ungefär. Just nu väntar jag på att Madde ska sluta jobba så ska vi träna zumba vid fyra, kulkul! Efter de var planerna att gå på ett friskis pass också, men Andreas fyller år så ska dit och fira honom och kolla på fotboll och friskis slutar kvart över sju så det blir lite tajt när man ska vara där halv åtta. Så får ta ett friskis pass senare i veckan istället. Kristina från jobbet ringde och frågade om jag ville jobba inatt också, men jag sa att jag inte orkade de. Men så ringde hon igen senare och frågade om jag ville jobba på torsdag dag istället och de kan jag väl göra. Hoppas på att Pillan vill byta pass med mig på fredag så att jag får jobba kväll då, annars får jag jobba tors, fre och lör dag och det tycker vi inte om. Jag tycker om att SOVA lite också! Men men, det visar sig vad hon vill.

Nej nu vet jag inte vad jag ska göra. Slå igång tvn och hoppas på att det är oprah kanske, haha.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: