Take me to the candy shop

Helgen har vart ganska lugn faktiskt, sköönt! I fredags blev det bara lugnt. Åt god mat med Daniel, kött med potatisgratäng! EFter de så gick vi till Micke och Pillan dit även Madde och Fredric kom, vi spelade spel och tittade på idol och även jackass. Gick hem vid tolv-ett tiden och somnade som en stock.

Upp tidigt på lördagen och jobbade, gick finfint! Efter jobbet så åt Daniel och jag pizza på misto uno och de va också supergott. Sen var de bara att gå hem och fixa sig och ta bussen ut till säfsta där Lina och Robin hade fest. De va helt okej där ute. Drack inte utan var bara väldigt trött. Så Anders agerade taxi med Frida och Kim och så kom dom och hämtade oss, jätte snällt av dom. När vi kom in till enköping så åkte vi till Genberg och Johanna och umgicks lite och sen hemåt vid tolv-ett tiden. Somnade som stockar när vi kom hem.

Upp ganska tidigt i söndags, åt frukost och sen gick vi till ica och handlade. När Daniel åkte på innebandymatch så började jag kolla på gossip girl. Tittade till klockan fem ungefär, då gjorde vi tonfisksallad, mums. Efter de så tittade jag på de nya avsnittet som visas på femman klockan sju och sen började jag kolla på den första säsongen igen. Tittade ända till två på natten, haha. Sen gick jag och la mig.

I måndags så var jag ledig och spenderade dagen med att titta på gossip girl, haha. När Daniel kom hem gjorde vi carbonara och sen hade vi tvättstugan. Gick och la oss ganska så tidigt.

Igår jobbade jag och efter jobbet blev de zumba, tjoho. Sen en sväng till coop med Madde och handla CANDY, mums.

Nu sitter jag hemma och väntar på att börja jobba halv två. Ska väl göra iordning lunch snart så man har ätit de innan de är dags att gå.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: