Regnet det öser ner

Ledig ledig ledig = Skönt skönt skönt!
Regnet är dock ett stort minus, men jag sover mycket bättre när de är sånt väder.

När jag vaknade så gick jag hem till mamma och hjälpte henned med Simons tårta eftersom att han fyller år idag. Vid halv elva tiden träffade jag Johanna och så gick vi ut på en promenad i regnet. Efter de så gick vi hem till henne där hon bjöd på lunch, kyckling med sallad, riktigt gott! Gick även en sväng på stan men köpte bara ett par strumpbyxor.

Hemma så lagade jag mat så den va färdig tills Daniel kom hem, sen har vi bara myst och tagit de lugnt.

Just nu så sitter jag och tittar på bartenderskolan, längtar tillbaka till kos! VÄRME, BAD och PARTY, wiho.

Imorgon blir det party för övrigt, wiho igen!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: