Jobbhelg

Blev ju barkarby i onsdags med Daniel. Han handlade en vinterjacka, ett skärp och en tjocktröja och jag handlade en vindjacka och en tshirt.

I torsdags skulle jag ha vart ledig, men det blev jobb på ettan istället. De gick fint och dagen gick ganska fort.
I fredags blev det jobb på dagen, var ganska lugnt på jobbet. På kvällen gick Pillan och jag ner på misto uno och middag tillsammans, sen tog vi även sällskap hem. Efter de gick jag ner till k14 och umgicks med Daniel, Lina och deras jobbarkompisar (de hade afterwork). Vid tio-elva tiden blev det starlounge och vid halv ett gick Daniel och jag vidare till fernandos och träffade Angelica, Gordon m.fl. Gick hem till Niclas och Bella en sväng när fernandos stängde, men Daniel va så JÄVLA full så de blev ett väldigt kort besök. Han kräktes massa och va dryg, men men. Jag sov gott iaf!

Igår vaknade jag vid tio, fixade mig och sen var det dags att gå till jobbet. Gick bra att jobba. De va ganska lugnt på jobbet så. God mat och lite godis, mums! Efter jobbet så hyrde Daniel och jag film, men när vi hade börjat kolla så blev jag så trött så jag gick och la mig, tråk tråk.

Upp vid sex tiden idag, fixa sig lite och sen kom Elin och hämtade mig så åkte vi till jobbet. Har gått bra idag också. Jobbade till fyra, tråkigt på en söndag när man bara vill hem. Efter jobbet gick Daniel och jag till coop och handlade lite och sen hem och lagade lasange, mums!

Jobb imorgon dag också, sen är jag ledig i två DAGAR, nice!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: