Come give me love

Kom att tänka på Ted Gärdestad bara så där, haha. Just so you know.

Har så otroligt tråkigt här hemma.. Har fixat mig så jag är färdig tills när Daniel slutar jobba, men de kan ju dröja en timme tills de är. Inget spännande på tv heller. Tråkigt! Vad händer för alla andra i veckan då? Jag är ledig imorgon, jobbar dag på fredag och lördag och så är jag ledig på söndag. Spännande va? Någon som vill hitta på något busigt kanske som inte kostar allt för mycket pengar?

Längtar till den 20 oktober också för då blir det kryssning med Madde och Pillan. De är min födelsedagspresent från dom som vi har bokat för ett tag sen. Bättre sent än aldrig, haha. Alla har jobbat om varandra hela tiden så det har inte passat tidigare och jag får ju inte åka med vilken båt som helst heller eftersom att jag är för liten. Men nu så. Så onsdagen den 20 oktober blir det en kryssning med Galaxy, wiho.

Är sjukt sugen på att baka också, eller iaf att äta en bakelse typ eller kladdkaka. Mums! Någon annan som vill baka åt mig? Eller så duger bara vanlig hederlig choklad.

 

PSYCKO!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: