Skattmansörally

I fredags jobbade jag på kvällen. Var en lugn och skön kväll på sidan jag var på, SKÖNT! Efter jobbet gick jag hem och tittade på gossip girl, hihi.

Upp tidigt igår och iväg till jobbet. Efter jobbet så mötte jag Daniel på stan och så gick vi hem till hans mamma där jag lånade duschen och fixade mig. Vid sex tiden gick vi till stan och mötte upp Lina och Sara och så gick vi till en lokal där Daniels jobb firade 25 år. Var mest äldre där, men de va roligt ändå. Först blev de lite mingel med välkomstdrink (bubbel = blä!), därefter bordsplacering.. Som tur va hamnade jag bredvid Lina och mittemot Daniel och Daniel hamnade bredvid Sara. Sen hade vi chefens son som också jobbar på firman bredvid oss och hans flickvän. Så blev det lite snaps och sång innan de blev förrätt. Sen blev de förrätt - toast skagen och lax, mums! Lite snaps till och sång. Sen blev det varmrätt - kött, potatisgratäng, sallad och salladspätt, mums de också. Lite mer snaps och sång.. Efter ett tag blev de efterrätt - jordgubbar med något vitt (haha!), SMAKADE SUPERMUMS! Sen lite mer shots och sång. Daniel va väl AS-PACKAD redan klockan nio kanske? Lina och Sara skulle åka vidare på maskerad i skattmansö så jag åkte med dit istället, orkade inte ta hand om Daniel.

Ute i skattmansö var de roligt, ännu mer alkohol, dans och så. Blev en sen kväll/morgon, var hemma klockan fyra i morse, haha. Vaknade klockan halv nio, stabilt. Har precis duschat och ser inte framemot att kamma håret sen, för de blir me en liten kam för borsten är kvar hemma hos Daniels mamma och jag är håröm, blä.

Nu ska jag snart gå iväg och jobba, blir jobb imorgon på dagen också.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: