Liten räka

Igår jobbade jag från sju - tre på dagen. All ordinarie personal på min avdelning hade planeringsdag så det var personal från ettan inne hos oss. Fick som tur var jobba med bra personal. Efter att jag hade slutat så åkte jag hem med Madde och Pillan. Madde följde med hem till mig och så tog vi det lugnt. Tog en sväng förbi donken innan vi skulle vidare ner mot hamnen.

Så åkte vi räkbåten mellan sju - tio på kvällen. Hade superroligt faktiskt! Synd bara att man skulle upp och jobba tidigt idag, annars hade en annan också kunnat dricka och bli lite slirig. Men det var roligt ändå, alla såg så lyckliga ut och dansade och skrattade! Lärde mig även att skala räkor, hehe. När jag kom hem somnade jag som en stock.

Idag har jag jobbat igen, har gått bra. Har haft ont i huvudet och vart varm hela dagen, hur kvavt som helst ute. Men vid två tiden började det regna så då släppte det lite. Men när jag gick hem vid tre tiden så var det hur varmt som helst igen. När jag kom hem så somnade jag nästan på direkten och har sovit ända tills nu. Funderar på fall man kanske ska äta något eller hur man ska göra.. Är inte så hungrig, men man måste väl få i sig något ändå.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: