16 maj 2010

Det är ett tag sen jag bloggade sist, har haft fullt upp med jobb, konsert, fest m.m. Har levt livet kan man väl säga, men nu har jag inte allt för mycket för mig så då passar det finfint med en blogg. Har väl tänkt att försöka skriva så ofta jag kan iaf och om lite allt möjligt beroende på humör och hur mycket tid som finns.

Just nu sitter jag i min ensamhet och ser på wallander - jokern. Älskar dom filmerna, perfekta söndagsfilmer. Men har redan sett alla, typiskt. Daniel är hemma hos Micke och Pillan där det visas hockey. Jag hade inget sug på att gå dit, stannade hellre hemma i min ensamhet. Har rensat garderoben lite och plockat.

Imorgon ska är jag ledig efter att ha jobbat sex dagar denna vecka. Ska städa hela lägenheten, putsa och gnida överallt för vid fyra tiden kommer ehb och ska besiktiga lägenheten så får vi se om vi får en tvåa. Är lite nervös.. Men det visar sig imorgon, så håll tummarna för oss vid fyra tiden så är ni gulliga!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: