Shake shake shake

Yesbox. I onsdags så åkte vi och handlade soffa. Först åkte vi till barkarby där de skulle finnas fyra st på lagret. Men självklart när vi kommer dit så finns det bara en.. Suck. Men vi köpte den och klädsel till den och en till soffa, sen åkte vi till uppsala och hämtade den andra soffan som vi kunde boka från barkarby. Superfina och sköna soffor. Dock är klädseln vit men så får de vara tills vidare. De va de billigaste! Men de är fint med vita, men de kommer nog att bli skitigt VÄLDIGT fort, tråkigt men sant.

I torsdags åkte jag och Madde till hälla och gick på ikea, handlade filtar och kuddar till soffan som Daniel inte orkade handla på onsdagen. Efter de jobbade vi, kuljul.

I fredags jobbade jag också. Efter jobbet blev de en snabb sväng på stan och sen hem och fixa sig. Daniel hade bjudit över grabbarna så dom satt och kollade på vm. Vid femtiden skjutsade han mig och Madde till Frida där vi skulle ha tjejparty, yeeeej! Först va de bara vi tre (jag, Madde och Frida). Vi beställde flottpizzor från torino och drack rosa pantern, mums. Sen kom Sandra, Melinda (?), Sara, Johanna och Katarina dit. Hade superroligt! Singstar och så. Vid elva tog vi en taxi ner på stan till joar där de inte var några människor alls till att börja med. Men vi dansade loss ändå! Skönt att få dansa lite, var ju en månad sen sist ju.. Dock så spelades inte så bra musik på slutet så då tröttna man lite. Gick hem vid halv tre tiden och möttes av en trött Daniel.

I lördags vaknade jag tidigt och väckte Daniel. Sen lyckades jag få ut honom på en powerwalk och efter de blev de jobb på kvällen.

I söndags jobbade jag också. Efter de så duschade jag och så åkte vi och storhandlade. På kvällen kom Frida, Kim, Micke och Pillan förbi så beställde vi mat och satt och pratade skit typ. Mysigt att inte göra allt för mycket utan bara att umgås, tycker jag iaf! Senare när tyskland matchen började så följde jag med Micke och Pillan hem så kollade vi på en film med massa klipp från tv4, de va roligt! Traskade hem vid elva tiden ungefär och somnade som en stock!

Vaknade av telefonen idag. Mamma ringde och frågade om jag skulle med ner på stan, sa nej först och försökte somna om. Men så ringde telefonen igen - dolt nummer, dvs. jobbet. Hon frågade fall jag kunde jobba inatt och natten efter de. Så då bestämde jag mig för att göra de, hehe. Så gick med ner på stan med mamma för att jag inte kunde somna om. Sen gick jag ut på en powerwalk/joggingtur i en timme, superskönt! Sen hem, duscha, laga mat, powernap och så hit till jobbet där jag sitter nu och fördriver tiden. De är superljust ute och har vart de sen halv fyra ungefär. Mina ögon är supertrötta och torra. Men bara två timmar kvar! Hoppas på att dagspersonalen dyker upp tidigt så man får gå hem tidigt. Men först är de temp och tryck som gäller, en timme kvar ungefär tills de ska ske.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: