Natteravn

Just nu sitter jag hemma och poppar musik i min ensamhet. Imorse när jag slutade jobba så hämtade Daniel mig och så fick jag skjuts hem, mycket snällt. När jag kom hem så tänkte jag somna i soffan med tvn på för det brukar vara lättast. Men det flög en massa fiskmåsar utanför som störde så jag gick och sov i sängen istället och vaknade vid klockan ett. Hade kunnat sova längre men får panik om man sover bort hela dagen.

Har inte gjort någon större nytta hemma.. Har vikt in tvätt och duschat ungefär, hehe. Ska börja med maten nu snart tänkte jag så att den är klar när Daniel kommer hem eftersom att han har korpen match så måste han äta på direkten när han kommer hem typ.

Sen funderar jag på fall jag ska ner och kolla på matchen eller fall jag ska stanna hemma och försöka sova en stund till. Jobbar ju inatt igen. Då ska jag få ta massa blodprover.. Usch jag är så dålig på de, men man kan ju hoppas på att jag blir expert på de inatt då, haha.

Nu ska jag göra ett inlägg med bilder från i fredags, tjing.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: