Lampan blinkar

Igår blev det koffsan med Pillan, härligt härligt! Solen stekte och vattnet svalkade. Va där ute i ca två och en halv timme. Hemma så fixade jag mig lite och sen blev det en tripp till kista med Frida. Vart något strul med bilen när vi precis var framme. Den visade att lufttrycket hade sjunkit i ett av däcken. Men när vi var på väg hem sen så fixade vi de men lampan fortsatte att lysa. Superskumt! Men den gick bra och så, så vi tog oss hem.

I kista blev det lite shoppande. Köpte ett par linnen och t-shirts, går alltid hem nu på sommaren. Kan lägga in ett inlägg med alla fina sen, hihi.

Idag är det mulet ute, men jag såg lite blå himmel längre bort. Men vet inte vad jag ska göra idag. Vika in tvätt kanske som jag inte hann med igår. Kanske sola en sväng med Pillan om de kommer fram någon sol, vilket jag hoppas på!

Tjing

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: