Julstjärna

Snart en månad sen jag skrev sist, oups.

Har vart på gotland, festat, jobbat, shoppat, vart hos farmor och farfar och tagit de lugnt. De är väl de som har hänt, tror jag, haha.

På gotland var de mysigt, massa snö, mer än i enköping. De var dock "varmare", men de gjorde ju ingenting. Bowlade med pappa, Joel, Felicia och Rebecca, mys. Satt uppe länge och spelade kort om kvällarna, hämtade ved och var ute på långpromenader. Saknar dom redan! Bästa bästa pappa<3

På jobbfronten så har de gått bra. Har fått jobba lite nätter och så, pengarna blir HJÄRLIGT välkomna i januari sen.

Johanna har fyllt år och haft lussefika hemma hos sig. Av mig, Frida, Kim och Daniel fick hon en spargris, bajsspelet och en bodylotion för prinsessor.

Har handlat lite julklappar nu fast jag egentligen inte skulle de, hihi. Men har man handlat en så vill man bara fortsätta. Så nu ligger de fem julklappar åt Daniel under våran minigran, kommer väl en bild senare.
Har även handlat lite nya möbler till sovrummet och en tv, mysmys! Vår sänggavel kommer på fredag också så då blir det ännu mer mys. Nya sängkläder också.

Fest blev de i fredags som var. Jag, Madde, Pillan och Frida satt hemma hos Pillan och drack, sen blev det statshörnan och därefter joar. Helt okej kväll med tjejerna, de va roligare innan vi gick ut, haha. Statshörnan va inget för mig tror jag, haha. Men jag fick ragg på direkten. De kom fram en kille i 30-års åldern och frågade om jag ville dansa och att jag var sötast av alla som va där, HAHA. Men jag tackade nej. Musiken på joar SÖG!

Annars då? Har inte gjort så mycket.. Har jobbat varenda helg sen jag kom hem från gotland, haha. Kul liv? Igår var jag med Frida och fixade lite grejer, sen åt vi lunch på stan och tittade lite. På eftermiddagen åkte jag och Madde till barkarby och tittade lite.

Nu ska jag snart ner till tvättstugan och hämta tvätten och sen ska jag äta lunch. Vid ett börjar jag jobba och då ska jag på strokeutbildning och sen ska jag jobba kväll. Imorgon ska jag jobba kväll igen.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: