Insane

I fredags gick vi till Johanna och Andreas och såg på karate kid, den va helt okej faktiskt. Kunde ha vart lite bättre handling, men de ska ju vara en film för barn också så. Efter filmen så satt vi allesammans vid Johannas nya dator och tog massa roliga bilder. Skrattade tills jag grät, de va roligt! Gick hem vid tolv tiden ungefär. Hemma så somnade vi som stockar.

Upp tidigt på lördagen och iväg till jobbet. Gick finfint att jobba och tiden gick ganska snabbt. Efter jobbet skyndade jag mig hem och fixade mig, sen tog jag tåget till stockholm. Var hur varmt som helst. Men de gick ganska bra och snabbt att ta sig fram till lidingö. Hos farmor så åt vi lite mat, snacks och tittade på sommarkrysset. Sen gick hon och la sig och jag kollade på en film.

Upp tidigt på söndagen, duschade och fixade mig. Pappa, Rebecca, Joel och Felicia kom fram vid åtta tiden. Åt lite frukost tillsammans och vid tio tiden åkte vi in mot djurgården. Gick på aquaria först och sen in på grönan. Första karusellen vi åkte var insane. Sen åkte vi massa karuseller. Mysigt att träffa dom igen, var som sagt var ett tag sen sist. Vi va på grönan till fem tiden ungefär, sen hem till farmor där de bjöds på mat och kaka. Sen vid åtta tiden tog jag tåget hem till enköping.

Idag har jag jobbat, har gått fint!

Just nu tittar jag på tv och Daniel sover. Klockan sju har vi tvättstugan, boring!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: