Göteborg, överraskningar, regn, jobb och utgångar!

Ja, jag vet. Jag är sämst på att uppdatera, men har jobbat ganska så mycket och när jag inte har jobbat så har jag haft annat för mig, sådeså! Dagarna efter att jag skrev det senaste inlägget så jobbade jag. På fredagen den 23 juli hade jag namnsdag för då var det Emmadagen. Efter jobbet den dagen så skyndade jag mig hem och packade det sista, sen bar det av mot coop och systemet med Madde och Frida, sen vidare mot GÖTEBOOORG!

Vägen dit gick helt okej, stannade i Laxå och käkade lite och sen hade vi race med en par grabbar, men vi lät dom vinna tillslut för dom skulle säkert bara ha fortsatt att försöka åka om annars, haha! Sen var vi väl framme hos min morbor där vi skulle sova runt tio tiden ungefär. Då var det bara att fixa sig, svepa någon barcardi och sen bege sig in mot AVENYN! Där var vi lite vilsna bland allt folk, var knökfullt av folk överallt. Men vi gick in på ett ställe som hette Valder tror jag. Köpte en drink var och drack upp den, sen gick vi för dom spelade så dålig musik. Gick då till ett ställe som Frida sa va superbra förra sommaren, men dom höll på att renovera så då lånade vi toaletten bara och gick vidare. Hittade en pekskärm med sidan: göteborg.se på. Där kunde man söka efter uteställen, men vi lyckades inge bra. Men dåå, då ringde Frida till sin killkompis som bor i varberg så rekomenderade han ett ställe som låg en bit bort som hette Trädgårn. Så vi chansade på att det var bra och gick dit, och de va suupernice! Ett minus dock.. Alla killar. Usch så dom håller på. Men om man va singel och ville ligga, då hade det gått fort att hitta någon kan man säga. Där dansade vi till tre-halv fyra tiden någon gång, då bestämde vi oss för att åka hemåt. Hann med allting som skulle ta oss hemåt, så det gick finfint!

Upp tidigt på lördagen, eller a runt nio tiden. Fixade oss och åkte till liseberg, wiho! Åkte massa karuseller och hade det roligt. Efter de hem till morbror och tog det lugnt, sen in till avenyn igen och käka. Även Leijon följde med och åt, trevlans värre!

Söndagen gick vi upp vid tio och åkte hem genom ett regnigt sverige.

När vi kom hem visste vi inte vad vi skulle göra för allas pojkvänner va ute på Andreas landställe. Så jag bjöd över tjejerna hit så vi kunde dricka lite och snacka skit. Men då kom Johanna på att vi kunde åka dit. Så jag, Frida, Katarina och Johanna drog en roadtrip till väddö och överraskade killarna. Då blev det nattbad och lite annat smått och gott, haha!

Upp tidigt på måndagen så åkte vi tjejer hem. Johannas mamma skulle ha bilen och jag skulle jobba. Jobbade kväll måndag, dag tisdag och onsdag. Efter jobbet på onsdagen så gick jag, Daniel, Frida, Kim, Pillan och Anders ut och åt på star lounge och sen gick vi på terassen. Jag, Pillan, Anders och även Andreas som kom ner senare stannade till stängdags och hade det superroligt!

På torsdagen blev det västerås för mig och Daniel så upp tidigt igen och iväg med bilen, den skulle nämnligen in på service. Så när den var inne så tog vi bussen in till stan och shoppade lite istället och sen tog vi bussen hem för den skulle vi bli mer fixad på fredagen.

På fredagen blev det jobb på dagen igen. Efter jobbet så var det bara att fixa sig och sen hem till Pillan och dricka med henne och Frida. Blev även lite skönsång på Lips, sen en sväng ner i ruskvädret till joar som sög arsle! Inget dansgolv öppet och lite folk. Sen när man frågar när dom ska öppna dansgolvet så säger dom: När de kommer mer folk. Jaha? Om det inte kommer mer folk då? Vi gick ner endast för att vi ville dansa, så har dom inget dansgolv öppet.. STORT SKÄMT! Så vi gick hem istället och sov.

Upp i hyffsad tid på lördagen och tog det lugnt, sen iväg till jobbet och jobba kväll med Pillan.

Upp ganska tidigt igår och så åkte jag och Daniel till hälla för att handla en sladd som man kan ha mellan datorn och tvn, men så har Daniel kollat på fel dator, så det blev fel sladd, suck!! Efter de så jobbade jag kväll. Sen efter jobbet så såg vi på Gran Torino, riktigt bra film!

Upp tidigt idag och jobba, tråk tråk! Som tur är har det vart dåligt väder, då gör det inget att man jobbar. När Daniel kommer hem ska vi laga mat, tvätta och städa, tråk tråk!

Imorgon är jag ledig iaf, SKÖNT!

Nu fick ni lite att läsa, haha.




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: